Проучвания на РАБОТОДАТЕЛСКАТА МАРКА
Предоставят знания за удовлетвореността, ангажираността, изтощението, стреса и желанието на Вашите служители да отидат на работа, но също така и информация за нагласите на Вашите потенциални служители и запознатостта им с Вас като работодател, както и какво би ги мотивирало да кандидатстват за работа във Вашата компания.
ВЪТРЕ в компанията:
Как Вашите служители оценяват Вашата организационна култура и климат, вътрешни комуникации, междуекипни отношения, яснота на длъжностните характеристики и роли?
Какво е нивото на ангажираност на Вашите служители?
Кои са факторите, които могат да повлияят на мотивацията и колко податливи са служителите Ви на „head hunting“?
Как Вашите служители възприемат „идеалния” работодател?
Какви проблемни области могат да бъдат идентифицирани и как те могат да бъдат подобрени?
