Проучвания на ЦЕНИТЕ

Помагат Ви да направите информирана ценова стратегия и да я поддържате конкурентоспособна във времето.


ПРОЗРЕНИЯ, КОИТО МОЖЕТЕ ДА ПОЛУЧИТЕ:

Каква е ценовата чувствителност на Вашите клиенти?

Как потребителите възприемат Вашите текущи цени и
какъв е Вашият потенциал за промяна на цената (ниска, оптимална и висока цена)?

Как биха реагирали Вашите клиенти на промени в цените?

Какви са границите на приемливите цени за Вашите клиенти?

Какви са цените на Вашите продукти в сравнение с основните конкуренти (проверки на цените в търговски обекти)?

Какъв е психологическият ефект на цените на мястото на продажба?

Как Вашите клиенти реагират на различните промоционални дейности?

Как Вашите клиенти реагират на различни ценови и промоционални стимули?

Как Вашите клиенти възприемат различни опции за отстъпки и промоции
(тест на концепции за отстъпка) (ефект върху продажбите, печалбите, имиджа на марката и отношенията с търговците на дребно и едро)?

БЪДЕЩИ ПОДОБРЕНИЯ



Разработване на инструменти за стимулиране на продажбите без необходимост от промоции
 
Оптимизиране на ценовата политика
parallax background
 

Как правим проучвания?


Всеки бизнес казус е различен, затова ние не използваме шаблони. Водени сме от нашето любопитство и желание да разберем всеки проект в детайли.


Вижте повече