Проучвания на ЦЕНИТЕ
Помагат Ви да направите информирана ценова стратегия и да я поддържате конкурентоспособна във времето.
ПРОЗРЕНИЯ, КОИТО МОЖЕТЕ ДА ПОЛУЧИТЕ:
Каква е ценовата чувствителност на Вашите клиенти?
Как потребителите възприемат Вашите текущи цени и
какъв е Вашият потенциал за промяна на цената (ниска, оптимална и висока цена)?
Как биха реагирали Вашите клиенти на промени в цените?
Какви са границите на приемливите цени за Вашите клиенти?
Какви са цените на Вашите продукти в сравнение с основните конкуренти (проверки на цените в търговски обекти)?
Какъв е психологическият ефект на цените на мястото на продажба?
Как Вашите клиенти реагират на различните промоционални дейности?
Как Вашите клиенти реагират на различни ценови и промоционални стимули?
Как Вашите клиенти възприемат различни опции за отстъпки и промоции
(тест на концепции за отстъпка) (ефект върху продажбите, печалбите, имиджа на марката и отношенията с търговците на дребно и едро)?
