Проучвания на УСЛУГИ
Помагат на фирмите да разберат как биха могли да подобрят своите предложения и обслужване, и да надхвърлят очакванията на клиентите.
ПРОЗРЕНИЯ, КОИТО МОЖЕТЕ ДА ПОЛУЧИТЕ:
Как се оценява Вашето обслужване на клиенти
в различни точки за продажба и точки за контакт?
Какви са очакванията на Вашите клиенти и
какви промени могат да се очакват бъдеще?
Как се сравнявате с основните конкуренти на пазара?
Как са оценени Вашите стандарти за обслужване на клиенти и
какво може да се подобри в тях?
Колко добре отговаряте на и спазвате собствените си стандарти за обслужване на клиенти?
Какъв е опитът на Вашите клиенти в точките на продажба?
Какви са факторите за вземане на решения от Вашите клиенти?
Колко доволни са Вашите клиенти от Вашата услуга (Kano анализ)?
Колко вероятно е те да препоръчат Вашата услуга (Net Promoter Score-NPS)?
Какъв е ефектът от Вашата проактивност върху целевата група?
Какво може да се подобри във Вашия търговски подход (анализ на търговския подход)?
