• TaskSuspendisse fermentum erat. Duis consequat tortor. Mauris ut tellus a dolor. Suspendisse nec tellus.

Проучвания на УСЛУГИ

Помагат на фирмите да разберат как биха могли да подобрят своите предложения и обслужване, и да надхвърлят очакванията на клиентите.


ПРОЗРЕНИЯ, КОИТО МОЖЕТЕ ДА ПОЛУЧИТЕ:

Как се оценява Вашето обслужване на клиенти
в различни точки за продажба и точки за контакт?

Какви са очакванията на Вашите клиенти и
какви промени могат да се очакват бъдеще?

Как се сравнявате с основните конкуренти на пазара?

Как са оценени Вашите стандарти за обслужване на клиенти и
какво може да се подобри в тях?

Колко добре отговаряте на и спазвате собствените си стандарти за обслужване на клиенти?

Какъв е опитът на Вашите клиенти в точките на продажба?

Какви са факторите за вземане на решения от Вашите клиенти?

Колко доволни са Вашите клиенти от Вашата услуга (Kano анализ)?

Колко вероятно е те да препоръчат Вашата услуга (Net Promoter Score-NPS)?

Какъв е ефектът от Вашата проактивност върху целевата група?

Какво може да се подобри във Вашия търговски подход (анализ на търговския подход)?

БЪДЕЩИ ПОДОБРЕНИЯ


Подобряване качеството на обслужване на клиентите
 
Внедряване на функционални стандарти за обслужване на клиенти
parallax background
 

Как правим проучвания?


Всеки бизнес казус е различен, затова ние не използваме шаблони. Водени сме от нашето любопитство и желание да разберем всеки проект в детайли.


Вижте повече