Проучвания на ПРОДУКТА
Проучването на продукта дава представа за желаните характеристики на Вашия продукт или услуга.
ПРОЗРЕНИЯ, КОИТО МОЖЕТЕ ДА ПОЛУЧИТЕ:
Как Вашият продукт (прототип) се възприема от потребителите?
Какви са силните и слабите страни на продукта?
Каквисъответни подобрения могат да бъдат направени?
Какъв е потенциалът на продукта?
Какво е нивото на удовлетвореност на Вашите клиенти?
Кои са основните и второстепенни фактори
за вземане на решение при закупуване на продукта?
Каква е обратната връзка на клиентите за вкуса на Вашия продукт (дегустационен тест)?
Как се възприема Вашата продуктова концепция (идея) от потребителите?
Как се възприема Вашият дизайн на опаковката?
Какво е поведението на Вашите потребители онлайн/в уебсайта Ви (тест чрез употреба/usability testing)?
Как потребителите възприемат идеалния продукт?
