Проучвания на МЯСТОТО НА ПРОДАЖБА
Те се фокусират върху психологията на клиентите, как се чувстват те и защо предприемат определени действия в момента на покупката.
ПРОЗРЕНИЯ, КОИТО МОЖЕТЕ ДА ПОЛУЧИТЕ:
Вашата марка добре ли е разпространена в търговската мрежа от вериги магазини
(оценка на разпространението на марката)?
Ефективен ли е Вашият мърчандайзинг подход и какво може да се подобри?
Колко добре е организиран Вашият магазин?
Колко добре е организиран Вашият продукт на рафта?
Има ли проблеми с мърчандайзинга
(липса на продукти, неподредени продукти, повредена опаковка и др.)?
Какви са поведението и опитът на Вашите потребители при пазаруване
(онлайн и офлайн)?
Как реагират Вашите клиенти в различни ситуации на покупка?
Как Вашите клиенти правят покупката си
(спонтанна, импулсивна покупка или планирана)?
Какви фактори влияят върху избора на потребителите
(на съзнателно и подсъзнателно ниво)?
Какъв е пътят на Вашите клиенти до и вътре в магазина?
(POS пътека)
Колко често клиентите купуват Вашата марка (дял от покупките на марката)?
Налични и ефективни ли са Вашите комуникационни стимули на мястото на продажба?
Как Вашите клиенти възприемат Вашите рекламни материали
(тестване на рекламни материали и дейности)?
