Проучвания на МЯСТОТО НА ПРОДАЖБА

Те се фокусират върху психологията на клиентите, как се чувстват те и защо предприемат определени действия в момента на покупката.


ПРОЗРЕНИЯ, КОИТО МОЖЕТЕ ДА ПОЛУЧИТЕ:

Вашата марка добре ли е разпространена в търговската мрежа от вериги магазини
(оценка на разпространението на марката)?

Ефективен ли е Вашият мърчандайзинг подход и какво може да се подобри?

Колко добре е организиран Вашият магазин?

Колко добре е организиран Вашият продукт на рафта?

Има ли проблеми с мърчандайзинга
(липса на продукти, неподредени продукти, повредена опаковка и др.)?

Какви са поведението и опитът на Вашите потребители при пазаруване
(онлайн и офлайн)?

Как реагират Вашите клиенти в различни ситуации на покупка?

Как Вашите клиенти правят покупката си
(спонтанна, импулсивна покупка или планирана)?

Какви фактори влияят върху избора на потребителите
(на съзнателно и подсъзнателно ниво)?

Какъв е пътят на Вашите клиенти до и вътре в магазина?
(POS пътека)

Колко често клиентите купуват Вашата марка (дял от покупките на марката)?

Налични и ефективни ли са Вашите комуникационни стимули на мястото на продажба?

Как Вашите клиенти възприемат Вашите рекламни материали
(тестване на рекламни материали и дейности)?

БЪДЕЩИ ПОДОБРЕНИЯ





Разработване на инструменти за стимулиране на импулсивни покупки
 
Ефективни мърчандайзинг решения
Завладяващ ефект в точките на продажба
parallax background
 

Как правим проучвания?


Всеки бизнес казус е различен, затова ние не използваме шаблони. Водени сме от нашето любопитство и желание да разберем всеки проект в детайли.


Вижте повече