Проучвания на КОМУНИКАЦИЯТА

Провеждат се маркетингови проучвания, за да се подобри ефективността на рекламните и комуникационните съобщения.


ПРОЗРЕНИЯ, КОИТО МОЖЕТЕ ДА ПОЛУЧИТЕ:

Как потребителите възприемат Вашите съществуващи реклами?

Как клиентите възприемат Вашите рекламни концепции (предварително тестване на рекламни концепции)?

Как потребителите възприемат Вашата реклама (тестване на реклама)?

Какво помнят потребителите от Вашата реклама ден след като са били изложени на нея (тестове за припомняне 1 ден след това)?

Каква е ефективността на допирните точки за контакт с Вашите клиенти? (канали за комуникация с клиентите)

Какви са медийните навици и поведение на Вашите клиенти (какво всъщност гледат/слушат, къде сърфират онлайн и т.н.)?

Каква е социално-демографската Ви целева група и психо-поведенческият й профил?

Какви са подходящите комуникационни съобщения и послания, които биха могли ефективно да се използват за Вашата целева група?

Каква е ефективността на Вашата цялостна рекламна кампания?

БЪДЕЩИ ПОДОБРЕНИЯ


Избор на функционално комуникационно решение
Оптимизация и усъвършенстване на медийния план
Разработване на комуникационна стратегия
Подобрения на съществуващи реклами или рекламни концепции
parallax background
 

Как правим проучвания?


Всеки бизнес казус е различен, затова ние не използваме шаблони. Водени сме от нашето любопитство и желание да разберем всеки проект в детайли.


Вижте повече